Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zadeh
De vraag waarom Kleintje Muurkrant nooit is aangepakt, blijft intrigeren. Op sommige fora wordt gesuggereerd dat Kleintje beschikt over harde bewijzen en daarom altijd buiten schot is gebleven. Als dit effectief het geval is, waarom heeft Kleintje het spel dan niet verder gespeeld? Hebben ze zwijggeld gekregen?
|
Ik heb Kleintje muurkrant de voorbije jaren in dat verband gevolgd. Uit de inhoud van hun artikels die rechtstreeks of onrechstreeks met de Lippens en kindermisbruik te maken hebben blijkt voor mij niet dat ze over harde of hardere bewijzen dan Micha Kat beschikken. Ze hebben wel die anonieme brieven over de Lippens op internet gezet maar of ze méér en sterkere aanwijzingen/bewijzen hebben betwijfel ik. Dat kleintje (dat wel een zeer aparte stijl heeft maar dikwijls rake dingen schrijft en goeie vragen stelt) het spel niet verder speelt zou ik niet zeggen: zie bvbv kleintje muurkrant van 19 augustus
http://www.stelling.nl/kleintje/actu...219130957.html
Bovendien heeft kleintje alles wat Micha Kat nu over de Lippens schrijft wel al eens aangehaald en vermeld.