Citaat:
Sommigen gaan dan bv VB affiches bekladden, omdat ze dat als het kwade aanzien.
|
Citaat:
En voor je zegt dat het VB en condooms twee verschillende dingen zijn: iedereen heeft zijn argumenten voor zijn daden.
|
Citaat:
Vraag me niet hoe we het er uit gaan krijgen. De Bijbel blijkt bij deze dus niet de juiste handleiding.
|
Je kon ongetwijfeld een andere analogie bedenken. Wat je daar doet is eigenlijk. Wel. 't Is niet echt een standpunt wat je brengt. Ik weet niet goed waar je naar toe wil. 'k ga 't zeker niet opvatten als een vergoelijken van vernieling.
Dus wat je eigenlijk doet is het volgende. Je schrijft een opening die aansluit bij het topic. Dan associeer je mensen die VB affiches overplakken met mensen die aan vernielingen doen. Daar injecteer je dan de echte boodschap. Dan neem je eventuele 'weerstand' weg bij de lezer. Dan 'leuter' je een beetje verder. Om afstand te scheppen. Zonder tot een conclusie te komen.
Eigenlijk doe je daar aan sluikreclame door associatie. Pas op, dat is je recht. Je mag dat doen. Maar niet alle schaapjes tuimelen daar in. Sorry !!! LOL.
Oh, en. Vernieling is vernieling. Als er daarbij een partij is die zich 'beschadigd' voelt, dan moet er maar een aanklacht volgen. 't Kan mij weinig boeien wie de vernielingen op zijn geweten heeft. Iedereen is gelijk voor de wet. Vernieling staat in 't strafwetboek.