Discussie: Bye bye politics
Los bericht bekijken
Oud 3 september 2008, 23:49   #80
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door manta Bekijk bericht
POCO is idd geen scheldwoord, enkel een afkorting ...
POlitiek COrrecte ... Wa's daar mis mee ???

De helft van de tijd duurt het ongeveer 3 tot 13 posts om een lijstje te krijgen met oa racist , nazi , en dan zijn er nog die prentjes gaan posten van uit den tijd van den oorlog (die totaal irrelevant zijn...) als het gaat over iets dat Vlaams is ...
Maar ja , de linkiewinkies voelen zich snel aangevallen , de edele en rechtschapen rechtsgezinde personen zijn het beledigd worden al gewoon en de mods moeten in héél dat gedoe maar zien dat ze er wat van maken ...
Linkiewinkies, nog zo'n dooddoener.

Ik kan me niet voorstellen dat ik hier ooit iemand heb uitgescholden voor racist. Maar, hou je vast, ik kan niet garanderen dat ik ter bescherming van de poster zelve nog wel niet ooit heb gezegd dat dat wel heel dicht in de buurt van racisme komt en dat hij beter oppast met zulke uitspraken en nadenkt over de gevolgen ervan. Al zal ik dat mezelf al kennende zodanig hebben verwoord dat men zelden begreep wat er stond.

Het is dat op een hoop gooien van alle discussiepartners die blijkbaar een kenmerk hebben wat jij als makkelijk te stereotyperen ziet, waar ik niet tegen kan. Het is een gave waarschijnlijk, eentje die het leven pakken makkelijker omdat je een mooi overzicht hebt. Maar ik heb ze niet en ik kan ze niet begrijpen, omdat je je discussiepartner reduceert tot slechts één of mogelijk zelfs geen enkel aspect van zijn denkbeelden ... En dat is pas inhumaan.
Voor mij zijn Boadica, ifalco, ancapa, shaddy, ... allemaal mensen met allemaal andere ideeën, die misschien wel variëren op eenzelfde dimensie van extremer naar minder extreem, maar dat wil niet zeggen dat ik hun posts lezen onwaardig acht (al heb ik soms spijt dat ik ze heb gelezen) en ze allemaal op één hoopje gooi. Dat, nogmaals, is pas inhumaan. En dat doet me ook de vraag stellen wat je dan doet op een discussieforum.