Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv
Met deze standpunten/kortzichtigheid/twee maten twee gewichten denken..... zou me verwonderen van niet!
'Broeders onder elkaar'
Of zou ze op de Spa stemmen? PvdA? Groen? Open VLD? 
Ok LDD past ook in het poppulistische denken!
|
Ik vind het tamelijk amusant dat U personen die een mening verkondigen, gebaseerd op eigen ervaringen ter plaatse als "non-existent" beschouwt, terwijl U dan wel even gaat veronderstellen voor welke partij deze persoon stemt, waarbij u dan natuurlijk uw gif ineens kan spuien.
Want me nog meer intrigeert is de oorzaak van uw aversie tegen personen waarvan u meent dat ze op de volgens u verkeerde partij stemmen.
Zelfs het zonlicht ontken je als je maar enig verband met VB meent te kunnen leggen.
U bent waarlijk een grandioos geslaagd specimen van zuivere propaganda-zonder-eigen-verstand.
Ten tijde van Goebbels sloot je je vast aan bij de SS.
Net zoals je er nu je hand niet voor omdraait om mensen waarvan je nog maar veronderstelt dat ze een volgens de propaganda "foute" partij zouden verkiezen, desnoods met geweld uit hun huizen te gaan sleuren en in Breendonk onder te brengen moest het nog open zijn, zie ik je zeker en vast in staat om het voortouw tegen nemen in de dertiger jaren!
Het is compleet dezelfde propaganda en dezelfde gevolgtrekkingen die mensen zoals jij tot zulke daden kan aanzetten. Ongeacht wie de slachtoffers moeten zijn.