Los bericht bekijken
Oud 11 maart 2004, 17:09   #46
S.
Minister

S.'s schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Turkje
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door S.
Bwa, het is wel degelijk mogelijk om zodanig te rijden dat de kans op een boete quasi nihil is.
Bullshit. Een goed gepositioneerde politie patrouille en je hebt het vlaggen.

Waarschijnlijk bedoelde u echter : "Als ge ne flitspaal ziet staan, rijdt dan volgens de regels" (wat weer een afzwakking is van de algemene regels, want een flitspaal controleert bvb. niet of er rechts voorbij gestoken wordt). Een mooi staaltje van de hypocrisie waarmee ook de paarse coalitie haar "verkeersbeleid" omringt.

Citaat:
U denkt blijkbaar dat de politie de kleinste onbedoelde overtreding zal sanctioneren, wat -kijk vandaag naar Kortrijk- uiteraard niet het geval is.
Ik denk "blijkbaar" dat dat nogal afhangt van politiezone tot politiezone. Op het al vele malen herhaalde fragment in TerZake waar we de Leuvense verkeerspolitie aan het werk zagen, is het blijkbaar al voldoende niet snel genoeg geremd en gestopt te hebben aan een zebrapad, om een zware overtreding te begaan. Waarmee de willekeur voor het toedienen van verkeersboetes weer eens ferm wordt onderstreept.
Ik zal dan blijkbaar een van de weinigen zijn die wel volgens de regels kan rijden. Ik weet ook wel dat dat niet in 100% van de gevallen zo zal zijn. Maar de kans dat ik die enkele keren dat ik -per ongeluk- mij niet aan de regels houd, is enorm klein.
7 augustus 2001: Bush vertrekt naar zijn ranch in Texas voor een maandje vakantie.
S. is offline   Met citaat antwoorden