Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg
Bedoel je dat uit topic ga als ik reageer op een uit topic opmerking van jouw ?
Je hebt gelijk.
Mijn excuses.
|
Wel, je blijft alleszins daar maar over doorbomen, nu al 2 berichten. Dus blijkbaar is het je toch niet om dat onderwerp te doen.
Citaat:
Ik nooit gezegd dat alle persoonlijke aanvalen niet gestrafd dienen te worden? Ik vraag enkel om ze niet te bestraffen al ze to mij gericht zijn. Waarbij ik netjes binnen de lijnen blijf waar ik persoonlijk in pas.
|
Zever in pakskens
Citaat:
1/
Blijkbaar wordt er veel rancune over de topics heen meegesleurd. Ik denk daar mee veilig te mogen stellen dat degene die de opmerking poste en degene waarvoor de opmerking bedoeld was een 'verleden' hebben dat niet echt fris meer is. Ik stel u openlijk de vraag: Welke zin heeft het om die rancunes over de topics mee te sleuren ?
|
Doe u toch niet heiliger voor dan de paus, zelf kan je niet verteren dat je voorstel voor een federale kieskring (alles federaal ipv 15 zetels federaal) even relevant is als de emancipatie van de dwergchimpansee. Vandaar zeker dat ik wel 5 punten verdien? Al zal je dat natuurlijk in alle talen ontkennen.
Citaat:
2/
Er zijn een 30tal draden over hoe erg men de persoonlijke aanvallen vind. Toch is er niemand die reageert als er een persoonlijke aanval gelanceerd is. Alhoewel velen blijkbaar denken dat het niet getolereerd kan worden wordt het het juist netjes getolereerd.
|
Wat
Citaat:
Waarbij ik toch moet opmerken dat ik niks tegen de persoon in questie heb.
|
Yeah right