Los bericht bekijken
Oud 4 september 2008, 15:33   #155
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Wil je er niet gaan bijliggen , hand in hand met uw kompaan Sfax
Even serieus, jouw fantasie is gevaarlijk op hol geslagen. Je doet me denken aan die halvegare amerikaanse generaal, die wou kernafval op de maan gaan dumpen, samen met chemische rommel waar ze geen blijf mee weten.
"als het al smerig is, kunnen we er best nog wat vuilnis bijleggen" Industriële sluikstort, goed bezig ! Even dacht ik nog, je, die mannen hebben gewoon een andere mening als ik, maar ik nam je nog voor een intelligent persoon, alhoewel op een verkeerd spoor geraakt. Maar dit...! Na zulke kwatsj kan niemand u nog au sérieux nemen.

je moet zoveel niet besluiten wat je niet weet, je haalt het niveau van een roddelaar. Ik ken uiteraard niets van kernafval, ik was gewoon wat aan het redeneren. En het principe om bvb die driedubbele gesloten vaten onder monitoring terug te zetten in de mijn is volgens mij zeker niet verkeerd.

Ik heb bbvb ook problemen met bodemsaneringen: als je vervuilde grond hebt bvb 100ppm benzeen, en je weet het zitten, waarom ga je die grond afgraven, om die vervuilde grond dan te mengen met propere grond om dan te kunnen zeggen : deze grond bevat maar 1 ppm vervuiling en valt nu binnen de normen, nu gaan we deze grond verkopen aan een boer ??
brother paul is nu online   Met citaat antwoorden