Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Laya
Dat klopt, in het persoonlijk beledigen van iemand die men van haar noch pluim kent, zelfs de gezinsleden, gaat men hier soms heel ver.
Kan aan mij liggen maar dit vond ik een heel beledigende, straffe uitspraak.
|
Vind u dat? U moet het in de context zien. Kinderen opzadelen met de islam is wreedaardig.

Nog wat anders dan mijn kind beledigen omdat het mijn kind is.

Iedereen die het in de context ziet begrijpt dat het bijzonder wreed is meisjes de islam op te dringen. Dit doe je toch je kinderen niet aan. Nu ja moslims zijn al wreed met dieren laat staan hoe ze met vrouwen omgaan. Nu ja mijn nakomelingen zullen me dankbaar zijn dat ik heb gevochten voor hun vrijheid. Zoals ik mijn overgrootouders dankbaar ben dat ze tegen de nazis hebben gevochten voor mijn vrijheid. Met dank nogmaals : geef nooit op beste andersdenkende !!! De islam is wreed en de meeste moslimas willen deze religie weg of sterk afgezwakt. Het is vreselijk om mishandelde vrouwen te zien te bedenken dat het zelfs nu gebeurt in Belgie !!! Uit naam van een religie de islam genaamt. Je kan pas praten als je gezien hebt wat ik heb gezien met mijn vrijwilligerswerk.
ps denk je nu echt dat dochters het afnemen van vrijheid en gelijkheid oke zullen vinden?? naief !!! Immers ik zal de waarheid blijven vertellen en de harde realiteit rond de islam ; zodat elke moslima zal kunnen opkomen voor haar rechten.