Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door the_dude
vannacht een poging gedaan om wat van die conventie te volgen. Een mens wordt echt misselijk van zoveel holheid. 'k stel mij toch serieus vragen bij het gemiddelde redeneringsvermogen van een amerikaan.
|
Ik heb mijn geloof in de Amerikaanse kiezer 4 jaar al verloren. Een keer voor Bush stemmen was erg, maar nog ietwat begrijpelijk. Maar twee keer op een rij? Als je dan als reden hoort dat ze een president willen waar ze een pint mee kunnen drinken...

Allemaal goed en wel, maar dan moeten ze natuurlijk ook niet klagen wanneer hun president incomptent blijkt te zijn (New Orleans na Katrina, nog altijd geen nieuwe twin towers, gigantische staatschulden, etc...)
Het feit dat een plat, leugenachtig boek als Obama Nation een bestseller is geworden of wanneer je hoort dat hij stemmen verliest omdat zijn middennaam Hussein is, dan heb ik er nog weinig hoop in.
Alleen als je superrijk is, is het goed voor de republikeinen te stemmen. De armen zijn meestal te lomp en laten zich keer op keer in de kont neuken (zolang de repubs maar genoeg God dit en dat blijven preken zijn ze een van hun en dus kunnen ze automatisch niets verkeerds doen).
De Amerikaanse middenklasse is al jaren aan het verdwijnen en ik vrees dat ze gewoon de aantallen niet meer hebben