Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sarah
die shop verkoop nazi prulleria..
|
Dus u was er al ter plaatse, want u weet precies wat ze daar verkopen?
Citaat:
die kerels zijn overduidelijk gewelddadig.
|
Zij verdedigen zich tegen het schorremorrie op straat dat de flikken nodig had. indien Antifa er niet had geprovoceerd, was er daar niets gebeurd.
Citaat:
ik linkte die shop niet aan het NSA..
|
Goed zo.
Citaat:
het valt me enkel op dat sommigen hier neo-nazi skins verdedigen
|
Ik verdedig hier nergens de standpunten van die gasten, die ik overigens ook niet ken.
Citaat:
en de anti-fascisten als vijand zien. daar had ik het over..
|
Elk normaal mens ziet criminelen als vijanden! De Hollandse en Duitse Antifa bestaat grotendeels uit pure criminelen die zich bezig houden met inbraak, drughandel, vandalisme,...
Citaat:
het "wij zijn helemaal geen nazi's", maar een minuut later dit soort gewelddadig tuig verdedigen. en doen alsof je neus bloed. iemand kan blijkbaar pas nazi zijn tegenwoordig als je een jood of drie vergast. wat symbolen op je schouder en nostalgisch doen over het Derde Rijk wilt immers niets zeggen.
|
Waar haal je toch die fixatie op "nazi" vandaan? N-SA heeft hier niks mee te maken en ik haalde enkel een filmpje van Youtube aan om te tonen dat An Arkos onzin vertelt over Antifa.
Citaat:
en Volksstormer, goh ja, wat gaskamers, algemene dictatuur en werkkampen.. dat de weldenkende kant van de mensheid dit durft te demoniseren.
|
God ja zeg, misschien heeft Volksstormer ook nog wel een Duitse herdershond thuis, nou is hij pas écht ontmaskerd!!!