Discussie: Bye bye politics
Los bericht bekijken
Oud 4 september 2008, 19:16   #164
Nynorsk
Secretaris-Generaal VN

Nynorsk's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bentje Bekijk bericht
Zucht...

Het is lang geleden dat ik op dit forum gepost heb, maar bleef het wel nog steeds volgen.
Het probleem van partijdige moderatoren en mondsnoeren is geen jong probleem, het is iets wat reeds enige tijd op dit forum bestaat.
Ooit hebben enkelen van ons hiervoor een ander forum proberen op te richten.
Maar doordat dit niet zo gemakkelijk bleek te zijn is het uitgelopen op een sisser.
Als men een forum over politiek wil maken moeten alle ideeën en ideologieën aan bod kunnen komen.
Politiek is nu eenmaal een samenvoeging van verscheidene gedachtengangen.
Dit was, en is hier nog steeds niet helemaal mogelijk.
Het is jammer, maar wel een weerspiegeling van de maatschappij.
Vrije meningsuiting bestaat ook in onze gewone samenleving niet, en heeft ook nooit echt bestaan.
Dus ergens is dit forum wel correct, gezien oogkleppen en mondsnoeren de norm van onze samenleving geworden zijn.
Je hoeft dit echter als mens zijnde niet te aanvaarden.
Maar je zal dit forum jammer genoeg niet meer veranderen, het is nu eenmaal deels verziekt. Ik zeg deels omdat dit forum voor sommige startende politiek geïnteresseerden wel nog enige meerwaarde kan bieden, tot het punt dat je natuurlijk begint te beseffen dat alles waarvoor democratie staat een droombeeld blijkt te zijn.
Nu goed, dit moet kunnen gezegd zijn vind ik, en daarom heb ik deze post dan ook geplaatst, en dit op een tactvolle, vriendelijke en beleefde manier.

Vele groetjes, Bentje
uiteindelijk heeft de forummoderatie zich ook aan de wet te houden.
ik zou veel liever een forum zien waar iedere mening verkondigd kan worden, maar ik zie het niet zo goed zitten om dat op te richten, omdat ik geen zin heb om in gerechtelijke problemen te komen.

je mag altijd tussen mijn 4 muren je ongecensureerde mening komen zeggen.

ik geloof niet in partijdig handelende moderatoren hier.

Het lijkt me wel dat er hier mods zijn die soms een beetje vreemde beslissingen nemen.
Maar dat kan gebeuren eh.