4 september 2008, 20:12
|
|
Minister
|
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jazeker
Jammer dat ik gerookte zalm en zeker geen gambas lust. Voor de rest lijk je wel eenvoudig en toch lekker te kunnen koken en met smaak ook nog... wit wijntje erbij. Van mijn ex leerde ik wel dat tortilla maken half eenvoudig is maar ook weer half moeilijk. Je moet de juiste moves kunnen maken met het deksel van de pan om het ding deftig om te draaien. Onhandig mag je dan niet zijn.
On-topic: straks de veel te grote pot spaghetti die ik dit weekend maakte weer opwarmen voor een hapje spaghetti met grote brokken gehakt bij een sneetje van het betere onbeboterde brood. Ik hoor u al denken "daar groeit nu toch al stilaan haar op?", maar die pot gaat steeds weer mijn erg strenge koelkast in na gebruik.
Maar toch... volgende keer minder maken, ook al is het de bedoeling dat ik er in het begin van de week een hapje voor bij de boterham aan heb, het is een beetje trop. Met overdag warm eten op het werk, klein zakje chips, wat fruit en zo eet ik 's avonds eigenlijk toch niet echt veel. *zucht* na vandaag gaat de rest van die pot wel de vuilbak in... zonde. Al is het wel zo dat als ik minder maak, de boel sneller gaat uitdrogen, hoewel ik olijfolie a volonte gebruik en er af en toe een kwakje water aan toevoeg om het vocht op peil te houden.
|
# Noot aan mezelf: Sla alles wat Jazeker aanbiedt altijd stellig af #
|
|
|
|