Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Chipie
Men moet al een blinde ezel zijn om niet te weten dat de eisen van de vakbonden enorm veel werklozen gaan maken...
Ze hebben niets van de vorige zware crisis geleerd...
|
Dat is waar, dus je mag kiezen tussen de cholera en de pest, bakkes dicht en kruipen, of op de kin kloppen en centuur aan snoeren. Daarnaast mag je je nog wat laten rollen door allerlei gewone en verdoken belastingsvormen ten bate van het België dat door zijn absurde constructie gedoemd is meer mandatarissen te hebben dan een land zo groot als Amerika, en tot overmaat van ramp mogen we daarbij nog een volk dat niet het onze is mee onderhouden inclusief een abnormaal immense koninklijke (en ja, bewust geschreven met een kleine k. Ik zie geen reden waarom dat met een hoofdletter zou moeten zijn.) poppenkast onderhouden.
En dan zeggen ze Leve de koning, rood, groen en al het andere links crapuul. Machtsmisbruikers eerste klas. Allemaal samen ene grote pot nat. Verraders van hun eigen volk. Feitelijk verdienen die de brandstapel maar kom , ik ben een zachtaardig mens. Als tussenoplossing mogen ze ze van mij allemaal samen in een container voor besmet afval stoppen en afvoeren naar de noordpool, en liefst zo snel mogelijk. En ik hoop dat ze allemaal genoeg willen opschuiven zodoende dat er voldoende plaats over blijft zodat hun middeleeuwse sprookjesfiguren zeker er mee in kunnen. Ze staan toch bekend graag te reisen op kosten van de gemeenschap, wel,'k Zou niet graag voorhebben dat er eentje van hen de reis zou moeten missen.
Hopelijk volgende keer eindelijk ander en beter. Dat zal zeker niet moeilijk zijn want slechter kan gewoon niet.