Citaat:
* werken andere browsers multi-threaded?
|
Als je tabs gebruikt in IE of Firefox. En een van de tabs doet het programma vast lopen. Dan zit 't hele programma vast eh ? Dat is niet zo erg of zelfs waarschijnlijk als je enkel surft. Maar als je webapplicaties gaat gebruiken dan kan dat een zéér grote handicap zijn. EN webapplicaties is waar Google momenteel haar toekomst in zoekt. Chrome heeft een gears plugin. Die ondersteund google documents (bv) zeer mooi. En ik denk eraan om google documents te gaan gebruiken om te schrijven.
Citaat:
* aan firefox kan ik zien dat ze niet aan "precise garbage collection" doen. Als ik mijn laptop een maand niet reboot dan is firefox het grootste process dat op mijn laptop draait.
|
De flash plugin is de schuldige. Niet firefox. Installeer een flash blokker extensie.
Google Chrome is simpel. Zal nooit kunnen tippen aan het prachtige van en de manier waarop je firefox persoonlijk kan maken. Het zal nooit kunnen tippen aan de zachte manier waarop IE de cpu behandeld wanneer weggestoken in de takenbalk.
Maar. Het is de eerste robuuste opening naar de google web applicaties. Eigenlijk is het geen concurrentie voor eender welke browser. Maar voor de volledige office suite van microsoft, zelfs voor het oh zo gratis en schoone Openoffice. En dat is waar het rond draait. Maar snel is het wel.
Zeg ! Mag ik dat niet gewoon in 't engels schrijven huh ?