En nog ne vettige....
Drie vriendinnen gaan regelmatig ergens koffie drinken en om een beetje te roddelen. Laten we ze Anja, Tanja en Marina.
Zegt Anja :"Meisjes, ik heb gisteren wat beleefd met mijne Jan. Hij kwam doodop thuis. Ik zei hem, ga je douchen en dan ga ik je straks lekker verwennen. Terwijl hij douchte, had ik mijn meest sexy lingerie aangedaan. Toen hij uit bad kwam, trok ik de handdoek van zijn lijf, pakte hem bij zijn kl...ten en zei. Jantje, je kl...ten zijn zo koud, kom hier, dan zal ik ze lekker opwarmen. Daar geilde hij zo erg van dat ie me zeker vijf maal achter elkaar "gepakt" heeft."
Bij de volgende samenkomst van de dames zegt Tanja tegen Anja :
"Awel meiske, dat was een goede tip van jou. Ik heb net hetzelfde gedaan met mijne Jef. Zijn kl...ten waren koud en ik zou ze opwarmen. Hij werd zo geil, hij pakte me tweemaal in de gang en viermaal op de keukentafel."
Verdikke, dacht Marina, dan moet ik da toch ook eens proberen. Weer bij de volgende samenkomst, Marina helemaal bont en blauw, gebroken neus en kapotte tanden.
"Wat is er gebeurt?" vroegen de anderen.
"Wel, zei Marina, ik heb ook gedaan wat jullie gedaan hebben, maar toen mijn Gerard uit bad kwam en ik hem bij zijn kl...ten nam, zei ik, zeg Gerard, waarom zijn de kl....ten van Jan en Jef koud en die van jouw zijn al warm?"
|