Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rapture
Al die bemoeizuchtigheden de dag van vandaag:
Waarom moogt ge nie paffen op de speelplaats of in een gescheiden rokersruimte? Daar kunt ge nie afkomen met passief-roken-argumenten maw ge schaadt er niemand mee buiten uzelf en als da een probleem is kunt ge ineens ook de MacDonalds, alcohol en alle frituren verbieden. Voor minderjarigen zou ik nog kunnen begrijpen dat het enkel is toegelaten mits schriftelijke toestemming van de ouders. Maar nu maken ze gewoon problemen waar er geen zijn. IK heb zelf nooit gerookt en heb mij nooit gestoord aan leerlingen/leerkrachten die op de speelplaats stonden te paffen of in een aparte rokersruimte. Al die ziekelijke betuttelingen van links en die noemen zichzelf dan "tolerant" 
|
Wie zegt dat ik links ben ?
Ik ben gewoon van het soort dat irrationele gedrag van de mens, namelijk langzaam zichzelf vergiftigen omdat ze te zwak zijn om een verslaving tegen te gaan mag verhinderd worden door dwang.
Of denkt u dat rokers echt roken omdat ze er baat bij hebben ? Die gele tanden, die stank, die rokershoest, die gele vingers, die schrale huid, de 0-conditie, die piepende longen, de grote kans op vroegtijdige kanker....als een roker ook maar 1 hersencel had met karakter was ie al lang gestopt.