Los bericht bekijken
Oud 4 september 2008, 22:14   #8
kaptenkirk
Partijlid

kaptenkirk's schermafbeelding

Standaard

Alee, nog eentje, misschien breng ik een paar zuurpruimen aan het lachen....

Vier vrienden vinden elkaar weer op een schoolreünie. Na veel koetjes en kalfjes willen ze het hebben over hun kinderen. De vierde, die de hele miserie van de huidige jeugd niet wil horen, gaat naar de wc.

Zegt de eerste vader : "Mijn zoon is een groot architekt geworden. Die jongen verdiend geld als water. Laatst heeft ie zijn vriendin een villa van wel 1.000.000€ kadoo gedaan."

"Mijn zoon," zegt de tweede, "heeft een eigen bedrijf. Stinkend rijk is ie. Laatst heeft hij zijn vriendin een jacht kadoo gedaan van wel 2.500.000€."

"Das maar kleingeld", zegt de derde, "Mijn zoon is zo succesvol op de beurs, laatst heeft hij aandelen voor 5.000.000€ kadoo gegeven aan zijn vriendin."

Op dat moment komt de vierde terug van de WC. Vragen de andere drie hoe het met zijn zoon gaat.

"Mijn zoon is de grootste luierik die er bestaat. De ganse dag luieren, behalve eten en slapen doet hij nix anders" zegt de vierde.

"Maar van wat leeft hij dan? Moet jij hem onderhouden?", vragen de anderen.

"Maar nee, hij heeft denk ik drie domme vrouwen gevonden die hem "sponseren". Hij "pakt" ze regelmatig tussen, in ruil geven ze hem geschenken. Laatst gaf eentje hem een villa kadoo van wel 1.000.000€. Een andere heeft hem een dure jacht gegeven en een andere schonk hem aandelen ter waarde van 5.000.000€. Ik kan van schaamte door de grond zakken." antwoord de vierde man.
kaptenkirk is offline   Met citaat antwoorden