Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat
Zéér tof !  Vooral dat we al weten waar we die containers kunnen gaan afzetten: bij vriend Sfax, die ziet er geen graten in. Mischien kan je die containers wel tegen zijn huismuren plaatsen, dan krijgt hij gratis verwarming !
Nu even rekenen : er zijn momenteel 440 kerncetrales werkzaam in de wereld, en men wil er nog 250 bijbouwen, dat gaan er dus 690 worden. Dat zijn 690 containers van 6 meter. Op 10 jaar zijn dat 6.900 containers, allemaal gevuld met afval dat vele eeuwen radioactief blijft. Om juist te zijn 20.000 jaar. Allemaal bij Sfax afzetten ? Volgens hem kan dat geen kwaad, en je hebt er nog gratis verwarming door ook nog ! Tof ! 
|
Ik ben zeker dat in china ze er prachtige glow in the dark horloges me kunnen maken, ik kreeg het ooit kado van een nonkel die kernfisica had gestudeerd en die wou benadrukken wat een prachtige vooruitgang dat was. Ik heb UREN naar dat dingetje gekeken en zalig genoten van de eeuwige verlichting die deze kernenergie in mijn kamer gaf.
Misschien heeft het wel een kronkel en mutatie in mijn denkproces veroorzaakt. Maar in elk geval gezien ik geen oogbalkanker heb reeds 30 jaar na deze poison gift, was het ding dan toch in mijn geval veiliger dan je zou verwachten op basis van al uw theorieen.
Ik stel voor dat je die afval gewoon smeert op zonnepanelen, en daarmee gaan ze dan dag en nacht electriciteit produceren...