Blanke Europese man moordt zijn gezin uit?
Das idd een stoute blanke Europese meneer en voor mijn part hoeft daarin niks verzwegen te worden over zijn nationaliteit. Maar dit is zo'n typisch blankemannen-delict. Als het gaat over misdrijven gepleegd door allochtonen zal het meestal gaan over diefstal, vandalisme, verkrachting en geweldpleging: de typische misdrijven waarvoor allochtonen (bepaalde groepen ervan) bekend staan. Dus eigenlijk vind ik dit maar appelen met citroenen vergelijken. Ik denk dat de vraag van veel forumgangers hier is waarom allochtonen zo uitblinken in deze bepaalde categorieën van misdrijven ipv misdrijven in het algemeen. Of heeft iemand al iets gepost over een allochtoon die miljardenfraude heeft gepleegd of belastingen heeft ontdoken?
Ik vind dat er in statistieken geen taboes mogen zijn. Als idd. blijkt dat allochtonen in verhouding meer geweldsmisdrijven plegen mag dat geweten worden en niemand die hier dan stigmatiseert. Ik voel mij als man toch ook niet gestigmatiseerd omdat ze ergens de sekse van de dader vermeld hebben bij een misdrijf of ze onderzocht hebben da mannen meer misdrijven plegen dan vrouwen.