Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat
Maar man, mijn persoontje is helemaal niet belangrijk, evenmin als het jouwe. Wat belangrijk is, is dat kernafval de grootste rotzooi is dat de mensen ooit verwezenlijkt hebben. Vieze rommel die onze planeet voor duizenden, zelfs miljoenen jaren kan besmetten, onleefbaar maken , de mensheid uitroeien. DAT is belangrijk, niet de persoonlijke antipatie die jij voor mij voelt of omgekeerd.
|
Het zal je misschien teleurstellen, maar ik voel noch sympathie, noch antipathie voor je. Wat mij betreft ben je gewoon de zoveelste zeveraar hier op dit forum, zonder meer. Verder denk ik niets over je, of voel ik niets tegenover jou.
Wat belangrijk is, is de realiteit.
JIJ zit ver van die realiteit, enkel en alleen omdat je een ongeinformeerd oogkleppengedrag als de ultieme waarheid beschouwt. Ga ik dat proberen te veranderen? Niet bepaald; daarvoor heb je al goed genoeg aangegeven dat je absoluut niet van je fantasietjes gaat afwijken. Ga ik daarvan wakker liggen? Hoegenaamd niet

Ik zal met alle plezier mijn tijd steken in een discussie op niveau, met mensen die weten waarover ze spreken, of zelfs met complete leken die open staan voor informatie, maar jij bent hoogstens geschikt als opvulling