Los bericht bekijken
Oud 4 september 2008, 23:25   #179
Sfax
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door piraat Bekijk bericht
Uw zogenaamde kennis van zaken is gestoeld op een hoop foutieve informatie, maar zoals alle marktkramers kunt u het goed uitleggen en dat maakt u gevaarlijk : sommige naïvelingen zullen in die kwakzalver-retoriek geloven.
Mooi zo; dan zijn ik en een hoop geleerde academici en proffen verkeerd, en dan gaan we nu ernaar streven om nog meer mensen op het verkeerde been te zetten. Dan zijn we allemaal tevreden

Ik zou je nog vragen wie jouw bronnen eigenlijk zijn, maar ik ga de moeite zelfs niet eens doen

Citaat:
En...ik vind u wel antipatiek, alhoewel ik er nu ook niet van zal wakker liggen. U bent het schoolvoorbeeld van de half-intelligente, éne die kan redeneren, maar altijd de verkeerde weg opgaat, het echter niet wil toegeven, en hoog en laag volhoud dat hij op de juiste weg zit. Nog meer verloren loopt, en zelfs tot aan zijn hals in het drijfzand, tot zijn laatste adem blijft schreeuwen: "ik heb gelijk, ik heb gelijk"....En dan...Blub Blub Blub...Afgelopen.

Ach, hoe schattig .

Blijkbaar moet jij dan toch niet tot de hoop intelligenten behoren, die slim genoeg zijn om anderen te overtuigen van hun ongelijk
Sfax is offline   Met citaat antwoorden