Discussie: Bye bye politics
Los bericht bekijken
Oud 5 september 2008, 00:27   #165
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
een scheldwoord zegt altijd 1000 maal meer over diegene die het gebruikt dan over diegene die het naar zijn hoofd geslingerd krijgt

verder vind ik het vooral leuk om zo'n scheldwoord als eretitel te gaan dragen, een mooie Vlaamse traditie trouwens ('geuzen'naam!)

maar om nu boos te worden omdat iemand mij uitscheldt ... nee zover heeft nog niemand mij gekregen ... en aan wie dat wel heeft : mannekens, het is een forum hé, relativeer dat ne keer, je maakt heus nog wel écht ergere dingen mee in je leven.
Als iemand me rotte vis zou noemen, zou ik schaterend doorscrollen naar de volgende post. Heel misschien zou ik vragen wat de relevantie is van het feit dat ik al dan niet een rotte vis ben voor de discussie, maar dan zou ik al in een stekelige en pesterige bui moeten zijn.
Anders is het met, wat hier al is genoemd, posters die je naar iedere discussie volgen en daar altijd je post uitvlooien op ieder woord en zelfs iedere letter om te kijken als er nergens een lettertje of leesteken fout in staat, of de grammatica wel übercorrect is en nadien wordt er dan ook nog eens ingegaan op de inhoud die volgens hun illustreert hoe dom je wel bent. Ben je het niet met de poster eens? Uiteraard niet, want je bent te dom om zijn superieure mening te begrijpen... Slaan ze hun slag niet op een bepaald forum, dan zetten ze hun praktijken wel op een ander forum verder, bij voorkeur één waar je niet aanwezig bent...
Dat soort posters zijn hier of hebben hier gezeten, en die types halen na een tijdje echt wel het bloed vanonder je nagels. Het grenst denk ik ook aan cyberterreur of cyberstalking, en is al heel iets anders dan een onschuldig scheldwoordje op een forum.

Laatst gewijzigd door Groentje-18 : 5 september 2008 om 00:28.
Groentje-18 is offline   Met citaat antwoorden