Discussie: Bye bye politics
Los bericht bekijken
Oud 5 september 2008, 00:41   #170
Groentje-18
Perm. Vertegenwoordiger VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Firestone Bekijk bericht
Het zal je misschien verbazen, maar je spreekt me niet tegen.

Wat je aanhaalt gaat in de richting van wat de Hertog hierboven schreef, namelijk dat de moderatie veeleer willekeurig dan partijdig is.

Sommige posts of threads worden wegens vermeend racisme verwijderd, andere (misschien veel ergere) dan weer blijven staan.
Ik ben het niet eens met de wijze waarop de moderatie hier de Belgische wetgeving over negationisme en racisme interpeteert en toepast. Ik heb daar zelfs ooit via PB met een moderator over geredetwist.

Toch kan men niet ontkennen dat er meer dan genoeg threads en posts over de vermeende taboe-onderwerpen op dit forum te vinden zijn.
Zou het niet kunnen dat er sommige threads over het hoofd worden gezien omdat men de inhoud niet kent? En omdat er in zo'n threads veel gepost wordt men misschien net denkt dat het er goed gaat?
Want ik denk niet dat alles wordt gelezen door de mods, en ik denk ook niet dat alles gerapporteerd wordt. Of beter: ik denk dat de kans bestaat dat geen enkele gebruiker de thread rapporteert omdat hij of zij denkt dat een ander het wel zal doen of niet als forumverklikker wil fungeren.