Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Boadicea
Mensen, gezien hier geen grap meer gemaakt kan worden zonder straffen en bannen, heb ik besloten dat de sfeer van dit forum hier zo ondermaats is, dat ik geen zin meer heb om me hier nog in een discussie te mengen.
De partijdigheid van de mods is me te opvallend en ik ben hier inderdaad een reële haat aan het ontwikkelen tegen bepaalde mensen, wat normaal niet mijn aard is.
|
Ik begrijp niet dat mensen zich zo laten opjutten dat ze het hier aftrappen. Persoonlijk heb ik zowat elk scheldwoord over de rechterkant moeten lezen. Ja, en dan? Het is maar een forum hoor, het is niet dat de tegenstander zo hard tegenover jou zit te brullen en te tieren dat zijn of haar speeksel tegen je gezicht kletst.
En partijdigheid van de mods? Ik heb hier nog nooit een strafpunt opgelopen, maar dan ook nog geen enkel. Ben ik dus een favorietje van de mods? Daarbij, als de mods beslissen dat ik over de schreef ga, dan doen ze maar. Het is niet alsof politics een openbaar bezit is. Verder ben ik nogal zeker dat de reactie van de mods op dit soort berichten "Meh, gelezen en genegeerd" zal zijn en is.
Gaan andere gebruikers er over als en veranderen ze het daarna snel? Printscreen en negeerknop. Blijven ze het doen? Printscreen of negeerknop. Door het af te trappen, geef je de forumtrollen enkel hun zin. Samenvattend, om het eens in het mooi Vlaams te zeggen; "Take a chill pill".