Discussie: Bye bye politics
Los bericht bekijken
Oud 5 september 2008, 06:58   #174
Laya
Minister

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door shaddy Bekijk bericht
Snap je het nu echt niet? Het is toch niet dat ik moeilijke woorden gebruik of zo. Iedereen die de islam steunt of elke andere religie pint zijn kinderen vast. Dit is geen vrijheid. Gelukkig dat je een zoon hebt nu ja je kleinkinderen kunnen dochters zijn. Hopelijk hoeven die niet de leven onder het juk van de islam en de sharia. Wat wij nu doen heeft gevolgen voor onze nakomelingen. Staan wij onze vrijheid af en gaan we naar de wreedaardige poel van halal en islam??? Doe eens de cursus in wonderen. Je zal versteld staan... ook menig moslim is tot inkeer gekomen.
Jij ziet ze vliegen... het komt er dus blijkbaar op neer dat ik er verantwoordelijk voor ben dat er hier moslims zijn en dat ze hoogstwaaarschijnlijk ook zullen blijven?
Wat zit jij hier nu te zeveren over 'onze' vrijheid als ik in jouw ogen niet eens de vrijheid heb om te kiezen voor een islamitische man en hij niet de vrijheid heeft om zijn religie te beleven. Er is geen kat in heel dit mistroostige, verzuurde land dat last heeft van mijn man en toch kan je niet laten om op zijn en mijn kap te zitten terwijl wij morgen recht voor je neus zouden kunnen staan en je niet eens weet we zijn. Maar toch heb je je oordeel al klaar en meen je te weten hoe het er hier bij ons aan toe gaat.
Laya is offline   Met citaat antwoorden