Los bericht bekijken
Oud 5 september 2008, 08:16   #106
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kaptenkirk Bekijk bericht
Daarom ben ik ook deze draad begonnen. Ik kan niet stellen dat de huidige jeugd even gelukkig is als wij in de jaren 70-80. Ik kan me niet herinneren dat er zoveel zelfmoorden waren onder de jongeren. Ik kan me niet herinneren dat je lastig gevallen werd door doorsnee jongeren. Krapuul heeft altijd bestaan en bestaat nog, maar vroeger waren dat enkelingen, tegenwoordig is het bijna allemaal. Zeker in de leeftijd 14-18j.

Is dat de vooruitgang??? Als het zo doorgaat is het binnen 10 jaar met ons gedaan....

En voor degenen die nu voor hun pensioen sparen, helaas, je zult geld tekort hebben. Niet voor je welzijn, maar voor jullie veiligheid. Zonder bodygards zul je niet buiten kunnen. Je zult geen huis nodig hebben, maar een vesting, met de nodige bewaking. Je mag zoveel belegen en sparen als je wil, het zal niet genoeg zijn....

Behalve... tja, als de huidige jeugd hun nonchalance terzijde zet en hun oogkleppen verwijderen. Geef toe, die kerktorenmentaliteit was toch zo slecht niet.
Ik heb schijt aan de kerktorenmentaliteit. Ik wil de loozers die dit land vullen niet mee onderhouden. Ik werk graag, en ik werk ook graag aan mijn carriere. Ik heb voldoende intelligentie om vooruit te kijken en te sparen voor mijn oude dag. Financial Planning heet dit. Dat Jan Modaal dit niet doet is zijn eigen probleem, als die liever nu zijn geld opmaakt ipv iets opzij te zetten, moet hij later ook maar de gevolgen dragen. Krekel en de mier he mensen....
Tavek is offline   Met citaat antwoorden