ik ben 22 jaar en student
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door lombas
Voor alle duidelijkheid: ik ben 21 jaar en student.
Ik ben twéé keer in een dancing geweest (en dat is genoeg) - en de meerderheid van mijn vrienden en -innen gaat daar evenmin. Het is een vertekend beeld om te zeggen dat "de jeugd" tot 's ochtends vroeg uitgaat. Het is inderdaad zo dat het nachtleven intenser is geworden, maar dat is volgens mij logisch: het dagleven is dat eveneens geworden. Niettemin is er een groot deel "jeugd" die wel eens naar een fuif gaat &c., maar het ook graag besloten houdt.
Idem hier. Ik heb nog nooit harddrugs genomen. Ik drink graag een glas (liefst besloten) en rook een paar sigaretten per maand. Ge zoudt kunnen zeggen: "Ja maar, gij zijt ne saaie piet," en waarschijnlijk nog gelijk hebben ook - maar ik ken maar één iemand in heel mijn kennissenkring die eens een xtc-pilletje heeft geslikt, en die kon niet echt op veel begrip rekenen. Meeste mensen (in mijn milieu) vinden zo'n gedrag marginaal en tot de marginaliteit verdrijvend.
|
.. maar dat vind ik idd een saai leven ze.
Ik ben jong en ik wil alcohol geproefd hebben. en véel.
Als ik moet gaan werken is het gedaan met de kermis, dus profiteer ik er nu met volle teugen van.
Ben ik marginaal? vergeleken met mijn vrienden- en kennissenkring niet overdreven, maar volgens u wsl wel