Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door maddox
Daarom dat we ongeletterden moeten importeren? Mensen die de lokale veelheid aan talen nog niet eens beheersen, noch de basiskennis voor onze maatschappij willen aanvaarden.
|
De basiskennis van onze sameleving = vrijheid, blijheid en gelijkheid.
Dan komen deze mensen naar hier en blijkt dat ze zelfs scheef bekeken worden omdat ze zich niet kleden zoals ons.

Geef toe, het is toch een hilarische paradox waarbij het westen vrij hard in haar bloot gat gaat.
Dat importeren van "ongeletterden" is de wens van ... het ministerie blijkbaar ...

Er worden voortdurend mensen naar hier gehaald via de wet op gezinshereniging en gezinsvorming waar ik nogal graag de draak mee steek. Deze wet legt een voedingsbodem voor racisme, daar blijf ik bij, omdat deze wet maakt dat familieleden nooit een woord nederlands moeten leren en hier ganse Turkse of Marokkaanse samenlevingen kunnen opzetten.
Citaat:
En U als groene juicht dat toe? De aarde is al overbevolkt, en U wil dan echte menselijke parasieten bijkweken in grote getalen?
|
Dat was ironisch.
Ik ben voor een afschaffing van het kindergeld.
Maar ik wou maar zeggen dat die dingen geen werk vinden vs. studeren vs. veel kindjes maken wel eens gecorreleerd kunnen zijn en sterker nog, een causale samenhang kunnen hebben.
Als je werkzekerheid hebt, ben je sneller geneigd om te gaan studeren zodat je een betere job krijgt, en wie studeert begint later aan kindjes en krijgt er minder. Daar weten we in Europa alles van.
Citaat:
De Italianen na 2 generaties hier eisen niks, die doen gewoon mee met de rest, maffia/PS leden of niet.
|
De italianen zijn christenen. Die hebben geen speciale infrastructuur nodig, want die is hier al. Mozarella en heel de santepetiek is hier te koop en de meeste Italianen vinden hun land te mooi en het biedt nog teveel kansen (als je op de goede plek woont) om het te verlaten.
Bij Turken en Marokkanen ligt het gecompliceerder.
De turken en marokkanen die hier al verschillende generaties zijn kunnen nauwelijks integreren omdat er voortdurend nieuwe leden van hun gemeenschap bijkomen die enkel de taal en de gebruiken vh land van oorsprong kennen... Dat schept een ideale gelegenheid en zelfs bijna verplichtheid om zich terug te werpen op de eigen cultuur.
Citaat:
Ok U pleit weerom voor een wereldbevolking een factor 10-15 te groot voor moeder aarde. Weet U wat er gebeurd als er te veel ziektekiemen op uw lijf rondwoelen?
|
Neen want ik ben dom.
En er is verder vrij hard geweten dat industrialisering en duizend kinderen per gezin niet samengaan. Niet genoteerd?