Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pelgrim
Tacitus dat is de tweede keer in mijn geschiedenis op dit forum dat ge zwaar op mijn tenen trapt en me bijna verplicht de blauwe knop te gebruiken.
Valse beschuldigingen aan het adres van een tegenstrevende politieke partij, terrorisme gebruiken als argument tegen uw tegenstanders...
Sorry kameraad, maar deze keer zijt ge te ver gegaan. Ik ben er van overtuigd nu:
[size=6]U BENT EEN ORDINAIRE FASCIST.[/size] 
|
Was het niet Tacitus die hier destijds al hetzelfde deed toen Anna Lindt werd vermoord? Aanvankelijk dacht men dat een of andere nationalist de schuldige was, pas enkele dagen later bleek het om een migrant te gaan. Maar toen stond de vuilspuierij aan het adres van de Flaminganten wel al op het forum.
Nu is het wachten op de comment van onze extremist Tacitus dat het maar om te lachen was.
* Er bestaat evenveel bewijs voor het bestaan van god als voor het bestaan van gele ruimtekaboutertjes
|