Discussie: Bye bye politics
Los bericht bekijken
Oud 5 september 2008, 21:54   #216
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De_Laatste_Belg Bekijk bericht
Ik heb nog geen 11.000 posts : ) En ik ben dus 'betrekkelijk' nieuw. Vergeef mij mijn naïviteit. En mijn passie. Maar ik zie geen reden om er niet tegen in te gaan.
Ik sta steeds open voor debat. Ik ben een vrouw en kom op voor de rechten van vrouwen en dieren. De doorsnee poco hier probeert ieder andersdenkende monddood te maken. Of ze lokken iets uit zodat je banpunten krijgt. Dus welkom en ik wil debateren absoluut over de onzin van religie met name de islam. Onze democratie steunt vrijheid van godsdienst dus ook de islam maar wat als die islam de rechten van vrouwen en dieren schendt ? Denk maar aan onderdrukking van vrouwen - minderwaardig achten van ongelovigen - ongelovige vrouwen zijn hoeren - kelen van dieren zonder verdoving. enzoverder Dan kunnen we toch stellen dat de islam indruist tegen onze normen en waarden. Werkt onze democratie dan nog? Wij kunnen niet alle onze normen en waarden en humaniteit laten verliezen omwille van religievrijheid ! Dus u kan best debatteren met mij uiteraard vinden de doorsnee pocos dit niet leuk.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden