Los bericht bekijken
Oud 13 januari 2003, 14:08   #13
Jean-Pierre
Staatssecretaris

Jean-Pierre's schermafbeelding

Standaard

Superstaaf schreef:

Citaat:
…Ikzelf was er geen getuige van.
Wat is de waarde van getuigenissen?
Eén getuige kan nooit overal geweest zijn en geteld hebben.
Speelt het betogings-effect (cijfers rijkswacht kloppen nooit met cijfers organiserende groepering)?
Ik heb verschillende bronnen gegeven waar ge u kunt informeren. En ieder moet voor zichzelf uitmaken waarmede hij het best geïnformeerd is. Kijk nu naar zo iets banaals als het wapentransport van de Amerikanen te Antwerpen. Minister Flahaut heeft daar gelogen in verband met de militaire deelname van België. Als men voor dergelijke futiliteiten begint te liegen, waarom zou men dan niet kunnen liegen voor een gratis financiering van Israël vanaf zijn ontstaan tot nu? Die holocaust heeft geld, veel geld binnengebracht. Heel de infrastructuur van Israël is ermee betaald en de operaties van Sharon worden waarschijnlijk gefinancierd met een deel van de ‘terugbetalingen’ aan de joodse slachtoffers. Intussen al iets gehoord van dat Fonds dat men ging oprichten om die gelden te beheren. Ik niet?

Het is hem niet te doen om de waarheid, maar om de ‘profijten’ die daaruit getrokken worden. Uw vragen zijn heel terecht, maar ge moet optornen tegen belangen die daarachter staan. En die hebben er allesbehalve belang bij dat de waarheid bekend gemaakt wordt.

Hier een voorbeeld. In het begin van de jaren 90 gaf Rusland toe dat ze verantwoordelijk waren geweest voor de slachting van Katyn. Welnu, met de wet tegen de ‘minimalisering’ etc…. was het in Frankrijk verboden om te ontkennen dat de Duitsers hiervoor verantwoordelijk waren, zelfs al hadden de Russen dit toegegeven. Beter nog, na Nürnberg heeft men zelfs een paar Duitsers hiervoor opgehangen.

Ik zal hier nog wat opzoeking doen van enkele voorvallen die werkelijk grotesk waren. Dus geef me wat tijd…
Jean-Pierre is offline   Met citaat antwoorden