Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door drosophila
 Is dat om te lachen?
De antwoorden van Starfire riepen nog meer vragen op! Blijkt immers dat ik te veel strafpunten kreeg aangesmeerd en vervolgens onterecht werd geband. De mod blijkt gewoon zijn/haar eigen reglement niet te kennen! Wanneer ik hem/haar daarop wijs, zet die het slot erop en verdwijnt hij/zij met de noorderzon.
|
Zoals de moderator reeds aangaf zit er een foutje in de vertaling van het reglement naar het systeem. Vroeger gaven we 5 strafpunten voor spam, voortaan werd er geopteerd voor 4 punten. Dit werd reeds toegegeven.Jammer genoeg was het bansysteem nog niet aangepast waardoor u er nog 5 kreeg, volgens het oude reglement. Ik wil gerust dat ene puntje aanpassen maar ik kan je ban moeilijk met terugwerkende kracht opheffen. Ik begrijp dan ook niet waarom u zo'n heisa moet maken van dat ene puntje. We kunnen enkel aangeven waarom het is fout gelopen. U mag hier gerust allerlei complotten achter zoeken maar daar is niemand bij gebaat, in het minst uzelf.
Citaat:
Ik had gehoopt dat jullie - ondanks jullie almacht en vermeende onfeilbaarheid op dit forum - de elementaire beleefdheid hadden om jullie drijfveren in dergelijk geval een beetje nader te verklaren. I.p.v. botweg de lopende discussie te smoren.
|
Dat is reeds gebeurd maar blijkbaar neemt u er geen genoegen mee.
Het puntensysteem is trouwens niet ontworpen om mensen te bannen. Het systeem is bedoeld om onze regels duidelijk te maken. Waarschuwen en berispingen zijn bedoeld om mensen te wijzen op een overtreding. Daarmee hopen wij forummers eens te doen nadenken over hun eigen forumgedrag. In de plaats van u blind te staren op dat ene puntje en te denken dat je ban onderdeel is van een groot complot van de moderatie, kan u zichzelf ook de vraag stellen of uw postings in kwestie een zinvolle bijdrage waren aan de discussie. Of zijn er misschien betere manieren om uw punt duidelijk te maken die meer bijdraagt tot een constructieve discussie?
En deze bedenking moet u niet alleen maken, deze denkoefening moet iedereen maken die ooit een waarschuwing of berisping kreeg. Als dit niet gebeurd zal het systeem uiteindelijk leiden tot een ban.