Los bericht bekijken
Oud 7 september 2008, 19:40   #174
shaddy
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alvinvdv Bekijk bericht
OK.... ik neem van U aan dat 'buurtvaderprojecten' niet werken...
Ik dacht te weten dat dat in Amsterdam een succes was.... (heb onvoldoende veldkennis daarover uitspraken te doen)

Maar hoe moeten de 'kutmarokkaantjes' dan aangepakt worden???
(binnen de grenzen van onze wetgeving)

Heb U constructieve voorstellen??

Helaas lees ik teveel postings a la buitengooien tot in de derde generatie, lmevenslange opsluiting + de doodstraf!!!
Afnemen van kindergeld. De ouders dienen hun kinderen op te voeden niet de straat !!! De moslima mamas hebben helemaal niets te zeggen aan hun zonen. Die zonen zijn de moslimbroeders die het straatleven tot een hel maken. Indien men zijn kinderen niet opvoed en het kindergeld gebruikt voor o.a. die villa in de berberse bergen. Waar ook de jongste kinderen trouwens zitten en hier krijgen ze er toch kindergeld voor. Kindergeld is om uw kinderen op te voeden en niet om het zelf op te doen. De islam zegt niet naar vrouwen luisteren tja dan zullen we de islam terecht wijzen dat dit niet kan in onze democratie. Dus aanpassen en integreren of terug naar een islamlandje. iedereen tevree. Stop met pamperen dat werkt niet !!!! Integendeel dat geeft de islammieten een gevoel van macht en overheersing net wat Mo de pedo hen voorhield. Behandel ieder gelijk ook ivm het kindergeld. Geen opvoeding geen kindergeld.

Laatst gewijzigd door shaddy : 7 september 2008 om 19:45.
shaddy is offline   Met citaat antwoorden