Los bericht bekijken
Oud 9 september 2008, 10:45   #20076
exodus
Perm. Vertegenwoordiger VN

exodus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
0.00008% van de Europese bevolking. Mooi zo, er groeit iets...
Je zou het beter op de Belgische bevolking beschouwen. Dit is niet het soort betoging waarvoor men het vliegtuig neemt of een lange rit begint om aan mee te doen. Zelfs in Belgïe.

Ook niet iedereen die bewust is van 9/11 inside job zal eeraan meedoen. Ik denk zelfs dat amper minder dan 1% van diegene die in belgie wonen en geloven in 9/11 aan die rally meedoen voor diversie redenen. De mensen die daaraan meedoen zijn echt gemotiveerd maar het overgrote deel van de mensen beseffen wel dat 9/11 een inside job is, maar zijn zo gemotiveerd niet om daarvoor op straat te komen.

Al bij al vind ik 400 man toch een goed resultaat, voor een betoging die langs geen kanten door de mainstream gesponserd is en het van internet moet hebben.

Ik denk dat het niet overdreven is om te zeggen dat slechts 1 op 500 die ervan bewust is naar zo'n manifestatie gaat. In grote polls zien we dat toch we toch zeker mogen stellen dat 1 tot 5% van de Belgen gelooft in 9/11 inside job. Belgie telt ook veel bejaarden die zich daar minder op bekommeren dus dat speelt ook een rol in het percentage. In landen met een gemiddeld jongere bevolking zal het percentage veel hoger liggen.

Laatst gewijzigd door exodus : 9 september 2008 om 10:47.
exodus is offline   Met citaat antwoorden