Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 10 september 2008, 18:51   #6355
illwill
Secretaris-Generaal VN
 
illwill's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 20 september 2003
Locatie: Brussel
Berichten: 23.102
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
En mijn beste een verkeersleider die door een stomme fout twee vliegtuigen laat crashen zal zich van dan af heus wel ex-verkeersleider mogen noemen .
En die zal door de media wel degelijk aan de schandpaal worden genageld om het feit dat zijn onvergeeflijke blunders zoveel mensenlevens gekost hebben....

Of dacht je dat zoiets nog nooit gebeurd is....

Wat is er met de verantwoordelijken voor de exxon-scheepsramp gebeurd mijn beste,en met diegene die verantwoordelijk waren voor de ramp in bophal ,en voor al die piloten door wiens persoonlijke fout een vliegtuig uit de lucht valt...
Juist ,ja ,die eindigen allemaal aan de schandpaal...
Waarom begin je eigenlijk altijd met "mijn beste"?

Het gaat hier om vliegtuigen die met opzet ergens ingevlogen zijn, niet over het maken van een blunder. Niemand was voorbereid voor dergelijke toestanden en door het niet snel genoeg reageren door onwetendheid en ongeloof hebben uiteindelijk geleid tot deze toestand.

Maar goed, waar heeft een verkeersleider al eens 2 vliegtuigen laten neerstorten door een stomme fout?

Exxon scheepsramp...een fout of nalatigheid?

Ramp in Bophal? Geef eens wat meer duidelijkheid waar je het over hebt.

Over welke piloten heb je het wiens persoonlijke fout leidde tot het neerstorten van een vliegtuig?

Trouwens, ik heb het niet over aan de schandpaal nagelen van de media e. De media heeft zelf maar de helft van de tijd maar de helft van de info. De media kan zonder enige feiten eender wie op elk moment aan de schandpaal plakken.
__________________
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus
Er zijn momenteel nog geen concrete bewijzen, maar ik ben er vrijwel zeker van dat het weer een inside job is.

Laatst gewijzigd door illwill : 10 september 2008 om 18:52.
illwill is offline   Met citaat antwoorden