Discussie: De grote 9/11 topic
Los bericht bekijken
Oud 10 september 2008, 19:01   #6358
Svennies
Secretaris-Generaal VN
 
Geregistreerd: 8 april 2008
Locatie: Mechelen
Berichten: 22.819
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Door mensen als mij? Open misschien eens een poll, vraag luidt, hoeveel mensen zijn er perfect op deze aardkloot. Antwoord 1 is 0 en antwoord 2 is allemaal en antwoord 3 is sommigen. Eens kijken hoeveel welke keuze maken. Is al lang geleden dat ik nog zulke frats heb zien geplaatst worden op dit forum. Mensen die perfect zijn

Blijkbaar niet zo goed want je weet het is toch bekent.
Ach zo, U komt met het vetgedrukte zelf af en gaat dit vervolgen verwijten dat ik dat heb gezegd,even recapituleren mijn beste..
Hier mijn citaat....

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Svennies Bekijk bericht
Als een verkeersleider of militaire radaroperator onder de stress zit en niet verder kan moet hij zich ook laten vervangen mijn beste..
Doet hij dat niet, brengt hij persoonlijk het hem toegewezen luchtruim en de veiligheid van iederéén die daar onder vallen hoogstpersoonlijk in gevaar....



Die mensen worden voortdurend getraind op stresssituaties en noodgevallen mijn beste....
En zéker het militaire personeel van NORAD....
en wie niet voldoet vliegt er onverbiddelijk uit....

En nu falen ze deerlijk en daarom rest de vraag konden ze niet of mochten ze niet ingrijpen....

En sterker nog, géén enkele van de verantwoordelijken wordt op het matje geroepen en of gestraft....

Deze personen en hun falen zou van regeringswege uit dé ideale slachtoffers zijn om de schuld van het falen van die beroemde luchtverdediging op af te schuiven...
En toch doen ze dit niet,erg vreemd.....
Zie jij ergens het woord perfect staan????????

Nu Uw antwoord op mijn post die U daarbij in een citaat plaatst........

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Tja, kijk. Heel simpel, jij blijft beweren dat er mensen zijn die in elke stress situatie perfect werken...mij goed. We zijn geen machines en het is gewoon menselijk om fouten te maken in stress situaties.

Beweer jij maar dat we perfect zijn, in denk dat het andere geval door meer mensen geloofd kan worden.
Zo zo mijn beste, U reageert zoals gewoonlijk,een woord zélf gebruiken en het dan in de schoenen van Uw opponent proberen te schuiven....
Een verachtelijke manier van discutie voeren overigens....

U kan zo bij het NIST aan de slag,daar kunnen ze immers altijd mensen gebruiken wiens liefste bezigheden feiten en woorden verdraaien zijn uit gebrek aan valabele argumenten....

Laatst gewijzigd door Svennies : 10 september 2008 om 19:08.
Svennies is offline   Met citaat antwoorden