Discussie: Zeven jaar later
Los bericht bekijken
Oud 11 september 2008, 10:29   #12
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
Wees gerust, de jihadi's haten u evenzeer als ze de VS haten.
Daar heb ik persoonlijk géén enkel probleem mee mijn beste,aangezien de meerderheid wordt gehersenspoeld door hun geestelijke leiders...

Net zoals een meerderheid van de VS burgers wordt gehersenspoeld door die debiele regering die daar momenteel aan de macht zit...

U zegt dat het kwaad in het oosten zit,en ik zeg dat de veroorzaker van dat kwaad in het westen zit...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jozef Ostyn Bekijk bericht
PS: als het de schuld is van de VS,; waarom vermoorden de jihadi's dan in de eerste plaats zoveel andere moslims?
In de eerste plaats mijn beste,zijn er niet alleen de jihadi's,je hebt ook gematigde moslims en de islam bestaat uit meerdere stromingen qua geloofsbasis....

U geeft hier zelf toe dat hun haat niet alleen naar het westen gericht is...
Alleen begrijpt U blijkbaar niet dat bijvoorbeeld de sjiieten en soennieten al eeuwenlang elkaars vijanden zijn en de arabische cultuur volgens het principe van volksstammen werkt die elkaar in de loop der geschiedenis regelmatig hebben bevochten...
Net zoals hier in ons eigen europa destijds om de haverklap oorlog werd gevoerd...

Laat die mensen zichzelf zijn en blijf er met de westerse democrationele waarden vér vandaan...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden