Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BenIsaac
"neen, niet tegen "de" joden. wel tegen de ashkenazis. "
waarmee jij de Ashkenazim als groep in een kwaad daglicht stelde
|
Dat maakt gij er van. En ge blijft het nog volhouden ook, ondanks een eerlijk voorstel van mijn kant de zaak te vergeten als ge uw misquote zou herroepen.
Maar das te moeilijk voor u blijkbaar he vriend. Liever nu op laffe smerige wijze de racisme kaart uitspelen. Ge valt door de mand voor de aandachtige lezer.
Kom ons maar uitkafferen hier voor weirdo's terwijls ge absoluut geen bal afweet van eender welk onderwerp dat hier aan bod komt, zoveel is duidelijk.
En nu effe inhoudelijk: Het is David Icke (iemand waar ik zelf meermaals van heb gezegd hem niet te volgen-lees dat gewoon eerder in de draad) die beweert dat de Ashkenazim aan bedenkelijk praktijken doet. NIET IK. En dan moet ge u verdiepen en lezen waarom.
Gij zijt er gewoon op uit iemand te pakken hier ventje, niet op een eerlijke discussie. Ge kunt zelfs niet eens de antisemitische kaart spelen, dus gooit ge het over de racisme boeg, voor dingen die Ik niet eens gezegd heb.
Welnu, maar hoe langer hoe meer ik uw praktijken hier moet aanzien, hoe meer ik moet gaan geloven dat er toch iets van waarheid zit achter die conspiracy aantijgingen.
Voor mij hebt gij er gelegen op dit forum vent. Ga uw oneerlijke discussiepraktijken bij een andere forummer of in een andere draad toepassen, bij mij lukt dat niet.