Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door circe
In Engeland hebben uitspraken die door sharia-tribunalen gedaan worden sinds kort de zelfde rechtsgeldigheid als die van een normale rechtbank. Als beide (moslim) partijen ermee instemmen dat hun zaak behandeld wordt door een sharia-tribunaal kan er een bindende uitspraak uitrollen die discriminerend is voor vrouwen op grond van sexe.
Dit is een (snelle) vertaling van een bericht dat gisteren geplaatst werd in de Times Online: UK's first official Sharia courts
http://www.hetvrijevolk.com/?pagina=6957
----------------------------------------------------------------------
Het is overduidelijk dat we in Europa op een hellend vlak zitten. Ik zie nergens maar dan ook nergens een halt toegeroepen aan de verdere islamisering, integendeel.
Ik zie niet dat de derde en vierde generatie islamitische immigranten zich hebben aangepast aan de hier dominante judeo-christelijke humanistische cultuur, integendeel.
Ik zie geen enkele vorm van verrijking in een 1400 jaar oud vastgeroest zandcultuurpatroon waar met de nodige terreur aan wordt vastgehouden.
Ik zie enkel dat de Europese steden in sneltempo verloederen en binnen een aantal decennia even grote puinhopen zullen zijn als de thuislanden waar de migranten door werden uitgestuurd.
Ik zie gewoon het einde van het Avondland.
|
Het gaat inderdaad compleet de verkeerde kant uit met die moslims. Als we daar niet krachtig tegen gaan optreden, worden wij hier volledig onder de voet gelopen. Spijtig genoeg is het enige wat we kunnen doen een stem uitbrengen op die partij(en) die de islamisering van onze samenleving een halt willen toeroepen. Ondanks de vele punten van die partij, waarmee ik het volstrekt oneens ben, gaat mijn stem voortaan naar het VB, in de hoop dat het nog niet te laat is en dat die misselijkmakende islam hier met wortel en tak verdreven wordt. Het is duidelijk dat een vreedzame samenleving van islam met andere culturen/religies niet mogelijk is.