Los bericht bekijken
Oud 16 september 2008, 15:33   #1090
Fallen Angel
Eur. Commissievoorzitter

Fallen Angel's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Dus wat jij zegt:

Het is een zeppelin of iets in die aard in de vorm van een driehoek, die boven een kerktoren hangt, waar er kleine microvliegtuigjes uitkomen met een sterke lamp op in een kleurtje, om eens rond de kerktoren te vliegen. De zeppelin is dan ook nog eens voorzien van een smart radar jammer.

Volgens mij bne je nogal in denail. Je doet hier de ene veronderstelling achter de andere, om toch maar te conformeren aan het werelbeeld.
Het enige dat ik wil aantonen is dat alle gedane waarnemingen perfect gerepliceerd kunnen worden door menselijke technologie. Ik beweer dan ook niet staalhard dat hetgeen ik hier vertel de waarheid is. Ik geef alleen de mogelijkheden aan binnen het bereik van het menselijke kunnen.
Een buitenaardse verklaring is natuurlijk veel romantischer en spreekt meer tot de verbeelding, maar is tegelijk ook veel onwaarschijnlijker.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door exodus Bekijk bericht
Het is toch duidelijk dat alles wat je naar voor werpt geen steek houdt. Als het luchdrijvende schepen zijn die geen geluid maken zouden ze nooit zo snel weggeraakt zijn en zouden de F16's ze zeker kunnen onderscheppen hebben, en dan hebben ze nooit gedaan.
Het is moeilijk iets te vangen waarvan je niet weet waar het zich bevindt. Zeker als het nog eens begint te rommelen met de positiebepaling van je radaraparatuur.

Ik zal anders even uitleggen hoe je radar kunt verschalken:

Stel je zit in een toestel dat onzichtbaar is voor radar. Er zit een F-16 achter je aan en die stuurt een radargolf naar je toe. De originele radargolf wordt door je toestel geabsorbeerd, maar uwe slimme radar jammer ontvangt dit signaal en enkel milliseconden later stuurt hij dit nu valse signaal terug. De F-16 ontvangt dit signaal maar concludeert dat je veel verder verwijdert van de F-16 bent dan je in werkelijkheid bent aangezien de slimme radar jammer een aantal milliseconden vertraging heeft toegevoegd aan het terugkomende signaal. De volgende radarpasage kan de jammer een groter of kleiner aantal milliseconden aan het signaal toevoegen en zal het lijken alsof je toestel een gigantische afstand heeft afgelegd terwijl je in feite stil kunt blijven staan.
Je kan zo ook met de hoogte spelen. Stel je toestel stijgt 100 meter en je bevindt jezelf op een werkelijk afstand van 5 kilometer tot de F-16 maar je jammer simuleert dat je op 50 km van de F-16 bent. Voor de F-16 zal het lijken dat je 10x100 meter (geometrische regel) oftewel 1000 meter gestegen bent.

Stalin: "The only real power comes out of a long rifle."
En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit).

Laatst gewijzigd door Fallen Angel : 16 september 2008 om 15:36.
Fallen Angel is offline   Met citaat antwoorden