Citaat:
Ik zeg alleen dat het twijfelachtig is dat België snel het slachtoffer zal worden van islamitische aanslagen, omdat België islamterroristen de hand boven het hoofd houdt.
|
Wilt u beweren dat de Belgische staat ze bewust een hand boven het hoofd houdt? Of bedoelt u dat de wet niets kan doen zolang er niets bewezen is? Die vuile rechtsstaat en democratie toch.
Trouwens hebt u alleens de documentaires van de BBC gezien over de fundamentalisten in de Britse steden. In vergelijking met wat daar rond loopt is België peanuts. Abu Hamza, de eenogige met piratenhaak, bijvoorbeeld. Die staat te roepen in Londense parken dat het VK een moslim staat zal worden, met geweld als het nodig is , roept ook regelmatig op tot haat. Wel die man loopt daar gewoon ongestoord vrij rond. En zo lopen er daar nog velen rond( reportage echt zien indien dat nog niet het geval is, echt beangstigend). Dit zal ook wel gedeeltelijk liggen aanhet feit dat men in het VK geen pas nodig hebt.
Gaat u het VK nu ook beschuldigen dat ze hand boven het hoofd van Al-Qauida houdt?
Citaat:
Wat heeft Belgie dan gedaan waardoor Al-Quaida zou zeggen dat wij geen doelwit vormen in de toekomst?
|
Dit is gewoon ideetje, speculatie, dus pak mij hier niet te zwaar op.
Hoewel Irak en Palestina geen zak met Al-Qauida te maken hebben geldt het omgekeerd wel. De twee vorige zijn moslimlanden (hiemee bedoel ik bevolking) en de Belgische houding t.o.v. deze landen zorgt er voor dat we in de ogen "minder" vijanden zijn van de moslims( de verkoren). Eerst zullen ze hun meer voor de hand liggende vijanden aanpakken, wij zijn m.a.w. geen prioriteit op hun lijst.
Maar dit wil niet zeggen dat ze hier geen aanslagen kunnen plegen op niet strikt Belgische doelwitten zoals kleine brogel. Vergeet ook niet dat Brussel hoofdstad van europa is, en dat er zich hier menig hoofdzetels van belangrijke instellingen en organisaties bevinden.