Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fonske
Zoals ik al zij Soetkin was een vergissing vantwege de staatsveiligheid. Maar zover ik weet zijn er geen huiszoekingen of blokeringen van rekeningen gebeurt.
Ik kan wel begrijpen dat de Belgische staat zich weerhoudt een belgische zangeres met een zwaar extreem-rechts verleden naar het Eurosong festival te sturen. Kwestie het belgische imago niet nog erger te schaden.
En inderdaad de familie had contact met een luitenant van Bin Laden. Wil dit iets zeggen? Mischien wel. Is iedereen die Dutroux persoonlijk kende een pedofiel of betrokken bij één of ander louch zaakje.
Nogmaals, ik spreek mij niet uit over de schuldvraag, laat dat over aan het gerecht.
Geloof jij echt dat belgië onder één houdje speelt met Al-Qaida?
|
En toevallig kende het koppel de top 5 van Al Quada in Europa en belde regelmatig met hun, uw vergelijking gaat totaal niet op. Het is waarschijnlijk ook zonder reden dat de V.N. van België geeist heeft dat de rekeningen van de 2 werden geblokkeerd, maar de V.N., het hoogste gezag ter wereld waar alle landen vertegenwoordigd zijn, zijn waarschijnlijk ook een bende islamofoben.
Wat baten kaars en bril als de uil...