Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eugene
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Cynicus
Waarom bent u bij het Vlaams Blok weggegaan ? Tijdens die 17 jaar hebt u toch nog de tijd van de bokshandschoenencampagne en het
70-puntenprogramma meegemaakt ? Blijkbaar had u daar dan toch geen kritiek op (ik trouwens ook niet).
|
Oh jawel hoor Cynicus, ik denk dat ik een van de hardste, voor zover het goed naar 'boven' is gegaan, tegenstanders was van het 70-puntenplan. Ik zei toen al dat dit één van de grootste tactische fouten was die het VB , in feite FDW deed, om van sommige inhoudelijke punten nog maar te zwijgen. Toen is er echter het CS gekomen en het is juist dat CS dat ook mij deed besluiten om de rangen te sluiten en te gaan 'cocoonen'. Daarom dat ik nu zo'n groot tegenstander van het CS ben en dit zelf niet toepas op het lokaal vlak waar ik nu actief ben als onafhankelijke.
|
Als u tegen het 70-puntenprogramma was, dan hoorde u niet thuis niet thuis bij het Vlaams Blok. Het 70-puntenprogramma is een goed programma. Eigenlijk bent u tegen Filip Dewinter, maar vergeet u er wel bij te zeggen dat hij het is die Vlaams Blok groot gemaakt heeft.