Los bericht bekijken
Oud 17 september 2008, 13:06   #26
Hoomer
Perm. Vertegenwoordiger VN

Hoomer's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bierke Bekijk bericht
Hard werkende ouders hoeven niet perse als onverantwoordelijk bestempld te worden en dat doe ik ook niet, het zijn twee gegevens die positief en negatief tegenover elkaar kunnen staan en daardoor niet gerelateerd zijn.
Waar groen op aanstuurt is zoals ik zei de kinderen langer van hun ouders weghouden .. groen haar gedachtengoed in achtnemende <hun dopende ouders> zodat die nog wat meer tijd hebben om te kweken want voor opvoeding en ontspanning hoeven ze minder in te staan. Daar doelt gans dat voorstel op als je dat niet snapt ben je knap naiëf.
Heb ooit eens met zo een groen vrouwtje gepraat over kinderen, ze vertelde me "je mag geen last hebben van je kinderen en je moet zeker geen zaken laten voor hen" heu, als vader van zes ben ik opgestaan en diep ontgoocheld weggegaan met het idee van wat moet er van onze kinderen worden met zo een mentaliteit van hun ouders.

Fictief verhaaltje:
Ik stond aan de kassa in een magazijn, achter mij een vrouw met haar kindje van vijf, nu reed dat kindje constand met dat karretje tegen men hielen, na de zevende keer werd ik het beu en vroeg die vrouw of ze kind niet kon laten ophouden met me pijn te doen, haar antwoord was" nee dat kan ik niet in geef een vrije opvoeding" achter die mevrouw stond een punker deze zag ook wat er gebeurde, hij nam een pot confituur opende deze en kapte de inhoud over dat kind met de woorden "ik heb ook een vrije opvoeding gehad"

Laatst gewijzigd door Hoomer : 17 september 2008 om 13:08.
Hoomer is offline   Met citaat antwoorden