Los bericht bekijken
Oud 19 september 2008, 08:33   #26
circe
Secretaris-Generaal VN

circe's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ahmes Bekijk bericht
Als je alles klakkeloos wilt aannemen en geen moeite doet om te weten wat maktoob is, en of ze het recht hebben om onderzoek te doen, wie ze zijn, en hoe ze dat doen of ze inderdaad deze bovenstaande bewering hebben gesteld, dan ga je altijd die vraag blijven stellen.

Ik kan ook een website maken site.be en daarin schrijven dat de meerderheid van Belgen turken zijn.

mail [email protected] en stel die soort vragen, en verder ministerie van buitenlandse zaken van AEU mailen en vragen over deze beweringen en over maktoob:
Email:[email protected]

Ik moet niets mailen, ik weet gewoon dat het leugens zijn, ten eerste omdat ik zelf van een islamitische land kom en ten tweede omdat ik gewoon op een forum van Dubai een topic kan starten over dit onderwerp.

Ten derde in de islam is er geen dwang in het geloof.

Ten vierde, de niet-moslims moeten ook wat respect hebben in een omgeving waar meerderheid moslims zijn, dus als je echt wilt eten dan ga je naar huis of restaurant en niet in openbaar vervoer, op straat, of in openbaar instellingen gaan eten, maar als er geen mogelijkheid is, dan is het zo.

Ten vijfde: denk je echt dat niet moslims in Dubai in het openbaar op die manier gaan eten en drinken ??

Je kan vanuit verschillende kanten weten dat fok.nl eigenlijk leugens.nl moet zijn.
Dakloze neergeknuppeld omdat hij bier drinkt tijdens ramadan

BRUSSEL - Een veertigjarige dakloze is in Brussel door een man en zijn vader, allebei moslims, bijna doodgeslagen omdat hij een biertje dronk in de ramadanperiode. Rachid, de 19-jarige dader, ranselde slachtoffer Serge af met een staaf die met spijkers was bezet.

Serge had enkele dagen geleden een afspraak met de dokter, in een polikliniek in de Blaesstraat. Hij kwam te vroeg op de afspraak en omdat hij toch moest wachten, besloot Serge intussen een aperitiefje te drinken, een biertje.

Op dat moment kwam een oudere moslimman, die boven het dispensarium woont, naar beneden. Die nam het Serge bijzonder kwalijk dat hij het in volle ramadan, de vastenperiode van de moslims, aandurfde om in het openbaar een biertje te drinken. Toen ook zijn zoon Rachid naar beneden kwam, was het hek helemaal van de dam.

Vader en zoon sloegen Serge bont en blauw. Ze gooiden hem buiten het gebouw op een hoop vuilniszakken. Op die hoop vond Rachid een staaf die met spijkers doorboord was. Hij greep de staaf en timmerde op Serge in.
De dakloze probeerde zijn gezicht te beschermen met zijn armen, maar kon niet voorkomen dat de beul een slagader in zijn been trof. Het bloed gutste uit de wonde.

Een ooggetuige verwittigde de politie. Ondertussen was een groep jongeren begonnen met Serge mee af te troeven, zomaar.

Serge werd meteen overgebracht naar het ziekenhuis. Hij had intussen ruim twee liter bloed verloren. Dat hij nog leeft is een wonder, bevestigen de artsen. Zijn aanrander Rachid werd aangehouden. Zijn vader wou zijn plaats innemen, maar dat is niet gebeurd. (yb)

http://www.nieuwsblad.be/Article/Det...cleID=0G20L7K6

Allemaal leugens en er is niks van waar!

Maar in Bruxellabad moet men zich wel aanpassen aan de heersende normen:

niet betogen tegen islamisering, en tijdens de Ramadan geen bier drinken in het openbaar!

Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o
circe is offline   Met citaat antwoorden