Los bericht bekijken
Oud 20 september 2008, 18:49   #1109
Tavek
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Paulus Bekijk bericht
Praha en ik zijn het eens over het onderwerp van de thread. De evolutietheorie is geen wetenschappelijk bewezen feit. En dat is de essentie, de bestaansreden van de thread.

Ik zie niet in wel nut het heeft om nog verder te discuteren over wat dan wel of niet gezegd, geïnterpreteerd, bedoeld, genegeerd was in deze of gene posting, waar het uiteindelijk op uitdraaide... Ook rechtreekse linken naar postings van Praha waar toch staat wat hij werkelijk schreef, kunnen blijkbaar geen soelaas bieden.

Wel, dat hoeft voor mij ook niet.

Over de essentie zijn we het eens. De evolutietheorie is geen wetenschappelijk bewezen feit. Meer moet dat niet zijn.

Al de rest is naast de kwestie.

Paulus.
Gij zijt een woordengoochelaar die constant aan begripsverwarring doet om zijn buit binnen te halen. Ik wil gerust tegen u op blijven boksen, maar dan puur om de anderen te laten zien wat voor een koppigaard gij zijt. Totaal niet voor rede vatbaar. En die laatste zin mag u letterlijk nemen.

En de evolutietheorie is een wetenschappelijk bewezen model. Alle vondsten en observaties passen in dit model. Dat is allemaal bewijs. Hebt u tegenbewijs ? Neen. Dus de evolutietheorie is een wetenschappelijk bewezen model (feit, als u het zo wilt noemen).

Brengt u tegenbewijs aan dat ook wetenschappelijk onderbouwd is, dat wilt zeggen, geen hearsay of bijbelrhetoriek, dan wil ik gerust de evolutietheorie herbekijken en mijn ongelijk toegeven. Helaas hebt u die dingen niet, op dit moment.

(Ik heb de arrogantie niet om over de toekomst te spreken)
Tavek is offline   Met citaat antwoorden