Los bericht bekijken
Oud 14 maart 2004, 01:29   #11
Helga Stevens
Vreemdeling

Helga Stevens's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herman Desmedt ©HD

Maar, wat betreft de vragen van de eerste post, ik had van U misschien wat andere commentaren en aparte accentjes verwacht.
Bijvoorbeeld: U beseft als persoon met handicap wat het is om in (of net buiten) een bepaalde categorie mensen te vallen.
U zou dan ook moeten beseffen dat al die categorieën die we maken in deze samenleving en in het bijzonder qua werkgelegenheid eveneens voornamelijk op vooroordelen en verkeerde inschatting berusten. (...)

Wat mij betreft: De arbeidsmarkt moet volledig open zonder positief bedoelde (maar in feite ook een stuk negatieve) discriminatie. Diegenen die het geld het meeste nodig hebben zijn ook het meest gemotiveerd, hou ze dan ook niet tegen.
Ik ben nog relatief nieuw in de politiek en ben me volop aan het inwerken. Ik weet inderdaad wat het betekent om als persoon met een handicap ergens buiten te vallen, maar daarom heb ik nog niet altijd een antwoord klaar op de door je gestelde vragen! (hoewel ik het wel graag zou willen!) Ik ben geen superwoman (jammer genoeg). En er zijn zóveel thema's waarvan ik verondersteld word iets vanaf te weten... Ik leer elke dag nog bij!

Daarnaast blijf ik nog fulltime werken -ik heb immers geen zekerheid dat ik in het parlement geraak, dus blijf ik meet beide voeten op de grond staan en laat ik mijn werk niet schieten- en dus, je begrijpt dat er geen tijd is om elk thema ten gronde uit te spitten en mij daarover een eigen mening te vormen. Ik probeer het wel te doen, maar gun me (en mijn arme hersenen) wat tijd!

4de plaats op CD&V - N-VA Kartellijst Oost-Vlaanderen
Helga Stevens is offline