Daimanta is de negenenzestigste FvdW
GarnaaLBeeR heeft zijn opvolger gekozen, de gelukkige is Daimanta. Daimanta omschrijft zichzelf als volgt:
Ik ben in 1987 geboren in Enschede, Twenthe, (Oost-)Nederland. Als zoon van een leraar uit Drenthe en een lerares uit Twenthe. Ik ben eveneens naar de basisschool en de middelbare school(VWO) geweest in Enschede. Daar kwam mijn politieke voorkeur echt tot bloei. Was ik voorheen een agnostische liberaal, ben ik veranderd in een echte christelijke(katholieke) conservatief. Hoe dat zo gekomen is weet ik zo niet, want er is geen echte invloed van buitenaf op mij geweest die mij in die richting heeft geduwd. In mijn politieke opvatting ben ik stoïcijns en fel anti-communist. Ik drink geen alcohol maar ben niet per se anti-alcohol. Ben wel fervent anti-roker aangezien ik slecht tegen tabaksrook kan.
Mijn hobbies zijn computers en computeren en het luisteren naar klassieke muziek(ben een fan van Bach). Ik studeer Toegepaste Wiskunde op de universiteit Twente. Verder hou ik wel van het kijken van tekenfilms en vooral absurde tekenfilms vind ik leuk(Dexter, Fairly Odd Parents, Shin-chan). Ik heb mij nooit zo gebonden gevoeld aan een organisatie omdat mij politieke gedachtengoed niet erg wijdverspreid is en gelijkgestemden lastig te vinden zijn. Ik ben een beetje door toeval op dit forum gerold en ik steun van harte de Vlaamse ontvoogdingsstrijd.
Als er nog vragen zijn brand vooral los, en ik ben trouwens geen fan van patat!