manman de zever blijft stromen... ik weet heus wel dat de Gulag Archipel een verzamelnaam is, ik heb gewoon geen zin om al die dingen op te gaan noemen. Ik zou ze trouwens moeten opzoeken want hun namen ken ik eerlijk gezegd maar de helft van buiten. Het is trouwens de naam van een interessant boek over Stalin en de Gulag kampen. Deze kampen WAREN gelinkt aan de communisten en Stalin, dus ik was WEL juist. U begint over het heden, BASF, SAMSUNG, de 17de eeuw... daar had ik het niet over. Ten tijde van de "Great Purges" en Stalin, waren de Gulagkampen van communistische aard en werden ze gebruikt om (politieke) tegenstanders te straffen (en te laten doodgaan).
uw commentaar over 'vlaggegezwaai' bewijst dat u niks kan dan op de man spelen (waarmee u trouwens gestart bent). Ik zwaai trouwens niet met vlaggen
Citaat:
Ieder politiek systeem kent excessen.Laat het ons daarbij houden en iedereen het recht op zijn eigen overtuiging geven?
|
hiermee ga ik dan wel weer volledig akkoord. Ik snap niet waarom u mij zo moest afsnauwen terwijl ik enkel objectief "Gulag Archipel" antwoordde >_>
back on-topic plz