Het enige feit dat we moeten onthouden is dat we nu al meer dan een jaar zonder een federaal bestuur zitten en dat dit nog wel even zo zal blijven.
Er zijn dus 2 mogelijkheden:
ofwel stop je met belgië als land ofwel ga je verder met belgië.
Persoonlijk is het beter dat wallonië en vlaanderen hun eigen weg gaan.
Waarom?
Simpel omdat het al altijd een spelletje is geweest als ik(vlaanderen) iets wil moet jij (wallonië) iets in ruil krijgen.
En tot op de dag vandaag is dat altijd zo geweest zonder problemen omdat ik (vlaanderen) altijd al heb toegegeven aan u (wallonië)
En dit spelletje zal altijd zo blijven en bij elke vlaamse eis moet een compensatie gaan komen voor wallonië ook al is die vlaamse eis niet in het nadeel van wallonië
Dus stop die komedie en schaf belgië af, maak elk uw eigen agenda op voor uw volk en kijk dan waar je eventueel als buurlanden kunt samenwerken.
En Brussel mag van mij part bij Wallonië horen, daar zit het toch vol vreemden die leven van een uitkering of het ocmw en hebben politie hun handen vol met de criminaliteit.
of maak er van mij part een islam stad van en laat elke moslim naar daar gaan en dan weten we tenminste waar we een bom moeten gooien als er nog eens een herhaling van 9/11 komt